Jak odnieść sukces w PR?

Zastanawiasz się, dlaczego dziennikarze nie wykorzystują Twoich informacji? Tyle ich wysłałeś do mediów w tym miesiącu. Pisałeś o wszystkim, co dzieje się w Twojej firmie i nic. Codziennie zaglądasz do Internetu, monitorujesz media, dzwonisz do dziennikarzy, wysyłasz powtórnie e-maile i nadal nic.

Niestety, nic się nie wydarzy, jeśli będziesz mówił o wszystkim, a tak naprawdę o niczym. Dziennikarze dostają dziesiątki informacji dziennie. Tylko część z nich jest dla nich interesująca – naprawdę tylko część.

Gdzie popełniasz błąd? Już na samym początku. Przygotowując kolejnego newsa dla mediów, zadałeś sobie kiedykolwiek pytanie – czy to jest rzeczywiście interesująca informacja dla dziennikarza i jego czytelników, widzów, słuchaczy? Może ten news nie zasługuje na szeroką dystrybucję, wystarczy, że zostanie wysłany w formie wewnętrznego komunikatu do pracowników Twojej organizacji i ewentualnie do partnerów biznesowych.

Zatem jak skutecznie komunikować się z mediami? Podpowiadamy poniżej. Tym razem w formie infografiki.

infografika_V5

Dobierzemy działania dostosowane do Twoich potrzeb.

Skontaktuj się z nami: biuro@comunicativo.pl 42 307 30 35 lub 668 371 501

Zobacz koniecznie

Nowoczesny rolnik szuka marketingowca, a nie żony

„Zaspokajać potrzeby, czerpać zyski” głosi najkrótsza definicja marketingu. Doskonale zdają sobie z tego sprawę zarządzający w […]

Marketing

Szanuj, a nie spamuj – o budowaniu relacji z mediami

Budowanie relacji to zadanie, które wymaga zaangażowania, czasu oraz systematyczności. Kontakt z dziennikarzami jest dla specjalisty […]

Relacje z mediami

Employer branding – sztuka przyciągania najlepszych pracowników

Rynek pracownika, nieskuteczne rekrutacje, stałe rotacje w zespole… Czy Twoja firma również boryka się z problemami […]

employer branding

Łódź Kreuje © Comunicativo 2015, Wszelkie prawa zastrzeżone