Blog
PR na bieżąco

Nowoczesny rolnik szuka marketingowca, a nie żony

Kategorie: Marketing

„Zaspokajać potrzeby, czerpać zyski” głosi najkrótsza definicja marketingu. Doskonale zdają sobie z tego sprawę zarządzający w […]

Szanuj, a nie spamuj – o budowaniu relacji z mediami

Kategorie: Relacje z mediami

Budowanie relacji to zadanie, które wymaga zaangażowania, czasu oraz systematyczności. Kontakt z dziennikarzami jest dla specjalisty […]

Employer branding – sztuka przyciągania najlepszych pracowników

Kategorie: employer branding

Rynek pracownika, nieskuteczne rekrutacje, stałe rotacje w zespole… Czy Twoja firma również boryka się z problemami […]

Prowadzenie fanpage firmy na Facebooku – co musisz wiedzieć?

Kategorie: social media

Social media są wszechobecne w naszym codziennym życiu. Używamy ich do porozumiewania się z otoczeniem, ale […]

Dobra opinia to podstawa

Kategorie: Blog firmowy, Content marketing, Marka

Kiedy prosić klienta o opinię, aby go nie zrazić? Jakie narzędzia pomagają pozyskiwać opinie klientów? Jak […]

Real time marketing, czyli okazja czyni…marketingowca

Kategorie: Marketing, Relacje z mediami

Wśród wielu rodzajów działań promocyjnych na szczególną uwagę zasługuje real time marketing. Dzięki kreatywności pracowników oraz […]

Reklama Wielkanocna inna niż wszystkie

Kategorie: Blog firmowy, Marketing

Reklamy tworzone z okazji Świąt często zaskakują oryginalnością i na długo zapadają w pamięć. Wśród wszystkich […]

Web Web Webinarium – skuteczny sposób budowania wizerunku

Kategorie: Blog firmowy, Content marketing, Marketing, Public relations

Wiedza, doświadczenie, umiejętność i chęć dzielenia się wiedzą – tylko tyle i aż tyle potrzeba, aby […]

ShowMax atakuje polski rynek. Kampania z udziałem Ewana McGregora

Kategorie: Blog firmowy, Marketing

ShowMax wprowadza swoje usługi na polski rynek głośno i kontrowersyjnie. Pierwszym zagraniem platformy było małe oszustwo, […]

Recepta na dobry tekst internetowy

Kategorie: Blog firmowy, Content marketing, Marketing, Public relations

Tekst internetowy różni się od swojego odpowiednika w prasie drukowanej. Oto najważniejsze zasady, którymi należy się […]

Dobierzemy działania dostosowane do Twoich potrzeb.

Skontaktuj się z nami: biuro@comunicativo.pl 42 307 30 35 lub 668 371 501

AKTUALNOŚCI

Akcja rekrutacja – dołącz do naszego zespołu

Dodano: 07 maja 2018

Choć maturę mamy dawno za sobą, to w tym roku maj to dla nas również czas […]

Kreujemy wizerunek Salve Przychodnie

Dodano: 18 Kwi 2018

Salve Przychodnie, jedna z największych sieci prywatnych przychodni specjalistycznych w Łodzi, posiadająca również własny szpital, powierzyła […]

Comunicativo na Startup Days Challenge

Dodano: 15 Paź 2017

Jak prowadzić marketing z wykorzystaniem social media? Na takie pytanie odpowiemy podczas StartUp Days Challenge – […]

Łódź Kreuje © Comunicativo 2015, Wszelkie prawa zastrzeżone