Blog
PR na bieżąco

Team Building – integracja pracowników i poprawa wizerunku firmy

Kategorie: Blog firmowy, Public relations

Budowanie zespołu to kwestia, o którą każdy pracodawca powinien zadbać. Dotyczy to przede wszystkim dużych firm, […]

Skuteczny Brand Hero

Kategorie: Blog firmowy, Marka, Marketing, Public relations

Brand Hero to jeden z elementów kampanii marketingowej, której celem jest ocieplenie wizerunku i skuteczne dotarcie […]

Influencer, czyli kto?

Kategorie: Blog firmowy, Public relations, Relacje z mediami

PR, marketing i reklama to obszary, które wymagają czasem nietypowych rozwiązań. Jednym ze sposobów na ocieplenie […]

Wyścig o klikalność? Nie o to chodzi!

Kategorie: Marketing, Public relations

Wydaje Ci się, że w marketingu internetowym chodzi wyłącznie o liczbę kliknięć? Do niedawna ten pogląd […]

Sprzedaż w rękach PRu, czyli czy PR sprzedaje?

Kategorie: Public relations

Chociaż pytanie wydaje się bardzo łatwe, to odpowiedź na nie już taka prosta nie jest. Jeśli […]

Blog – sposób budowania relacji przez marki

Kategorie: Blog firmowy, Marka

Blogi prowadzone przez osoby prywatne potrafią przyciągać tysiące czytelników. Jednak, również te prowadzone przez firmy, zdobywają […]

Marka – magnes na klientów

Kategorie: Marka

Każdy, kto zakłada firmę chciałby, aby szybko pięła się po szczeblach drabiny rynkowej, a klienci chętnie […]

Świat w infografikach

Kategorie: Marka, Marketing

Internauci je pokochali, graficy silą się, aby były piękne, a marketerzy zastanawiają się, co jeszcze przedstawić […]

Dobry PRowiec, czyli jaki?

Kategorie: Marketing, Public relations

Każdy może zajmować się PR, ale czy na pewno? Naszym zdaniem nie, bo PRowiec, to wymagający […]

Bądź jak marka

Kategorie: Marka, Marketing

Każdy posiada swoją markę osobistą, niezależnie od tego czy buduje ją latami czy nie. To co […]

Dobierzemy działania dostosowane do Twoich potrzeb.

Skontaktuj się z nami: biuro@comunicativo.pl 42 307 30 35 lub 668 371 501

AKTUALNOŚCI

Łódź Kreuje © Comunicativo 2015, Wszelkie prawa zastrzeżone