Content Marketing

Dostosowanie treści i formy jej przekazu do oczekiwań grupy docelowej, to główne zadanie marketingu treści. Celem content marketingu jest stworzenie takiej treści i dobranie kanałów jej dystrybucji, aby w łatwy sposób „dały się znaleźć” klientom.

Opracowujemy strategie content marketingu, dopasowujemy komunikaty i formy przekazu treści do oczekiwań grup docelowych.

Zobacz koniecznie

Dobra opinia to podstawa

Kiedy prosić klienta o opinię, aby go nie zrazić? Jakie narzędzia pomagają pozyskiwać opinie klientów? Jak […]

Blog firmowy, Content marketing, Marka

Real time marketing, czyli okazja czyni…marketingowca

Wśród wielu rodzajów działań promocyjnych na szczególną uwagę zasługuje real time marketing. Dzięki kreatywności pracowników oraz […]

Marketing, Relacje z mediami

Reklama Wielkanocna inna niż wszystkie

Reklamy tworzone z okazji Świąt często zaskakują oryginalnością i na długo zapadają w pamięć. Wśród wszystkich […]

Blog firmowy, Marketing

Łódź Kreuje © Comunicativo 2015, Wszelkie prawa zastrzeżone