Content Marketing

Dostosowanie treści i formy jej przekazu do oczekiwań grupy docelowej, to główne zadanie marketingu treści. Celem content marketingu jest stworzenie takiej treści i dobranie kanałów jej dystrybucji, aby w łatwy sposób „dały się znaleźć” klientom.

Opracowujemy strategie content marketingu, dopasowujemy komunikaty i formy przekazu treści do oczekiwań grup docelowych.

Zobacz koniecznie

Real time marketing, czyli okazja czyni…marketingowca

Wśród wielu rodzajów działań promocyjnych na szczególną uwagę zasługuje real time marketing. Dzięki kreatywności pracowników oraz […]

Marketing, Relacje z mediami

Reklama Wielkanocna inna niż wszystkie

Reklamy tworzone z okazji Świąt często zaskakują oryginalnością i na długo zapadają w pamięć. Wśród wszystkich […]

Blog firmowy, Marketing

Web Web Webinarium – skuteczny sposób budowania wizerunku

Wiedza, doświadczenie, umiejętność i chęć dzielenia się wiedzą – tylko tyle i aż tyle potrzeba, aby […]

Blog firmowy, Content marketing, Marketing, Public relations

Łódź Kreuje © Comunicativo 2015, Wszelkie prawa zastrzeżone