Employer branding

Kandydaci do pracy są równie wymagający, jak klienci, dlatego, aby pozyskać odpowiednich pracowników należy odpowiednio sprzedać im firmę, poprzez prezentowanie jej unikalnych wartości,  a także korzyści, jakie wiążą się z pracą w danym przedsiębiorstwie. 

Prowadzenie spójnych działań Employer Brandingu jest ważnym elementem w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Rozpoznawalna i dobrze postrzegana przez potencjalnych pracowników marka pracodawcy pozwala rekrutować odpowiednich, również tych najlepszych, kandydatów.

Zobacz koniecznie

Real time marketing, czyli okazja czyni…marketingowca

Wśród wielu rodzajów działań promocyjnych na szczególną uwagę zasługuje real time marketing. Dzięki kreatywności pracowników oraz […]

Marketing, Relacje z mediami

Reklama Wielkanocna inna niż wszystkie

Reklamy tworzone z okazji Świąt często zaskakują oryginalnością i na długo zapadają w pamięć. Wśród wszystkich […]

Blog firmowy, Marketing

Web Web Webinarium – skuteczny sposób budowania wizerunku

Wiedza, doświadczenie, umiejętność i chęć dzielenia się wiedzą – tylko tyle i aż tyle potrzeba, aby […]

Blog firmowy, Content marketing, Marketing, Public relations

Łódź Kreuje © Comunicativo 2015, Wszelkie prawa zastrzeżone