Employer branding

Kandydaci do pracy są równie wymagający, jak klienci, dlatego, aby pozyskać odpowiednich pracowników należy odpowiednio sprzedać im firmę, poprzez prezentowanie jej unikalnych wartości,  a także korzyści, jakie wiążą się z pracą w danym przedsiębiorstwie. 

Prowadzenie spójnych działań Employer Brandingu jest ważnym elementem w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Rozpoznawalna i dobrze postrzegana przez potencjalnych pracowników marka pracodawcy pozwala rekrutować odpowiednich, również tych najlepszych, kandydatów.

Zobacz koniecznie

Dobra opinia to podstawa

Kiedy prosić klienta o opinię, aby go nie zrazić? Jakie narzędzia pomagają pozyskiwać opinie klientów? Jak […]

Blog firmowy, Content marketing, Marka

Real time marketing, czyli okazja czyni…marketingowca

Wśród wielu rodzajów działań promocyjnych na szczególną uwagę zasługuje real time marketing. Dzięki kreatywności pracowników oraz […]

Marketing, Relacje z mediami

Reklama Wielkanocna inna niż wszystkie

Reklamy tworzone z okazji Świąt często zaskakują oryginalnością i na długo zapadają w pamięć. Wśród wszystkich […]

Blog firmowy, Marketing

Łódź Kreuje © Comunicativo 2015, Wszelkie prawa zastrzeżone