Public relations

PR korporacyjny. Budujemy relacje, wzmacniamy reputację!

Public relations firmy przynosi korzyści biznesowe poprzez budowanie i wzmacnianie wiarygodnego wizerunku organizacji w oczach jej klientów, partnerów biznesowych, pracowników, współpracujących instytucji oraz wszelkich innych podmiotów. Dobrze prowadzone public relations firmy pozwala zwiększać jej przewagę konkurencyjną oraz zbudować w oczach klientów świadomość marki.

Prowadząc działania z zakresu PR korporacyjnego:

–  dobieramy narzędzia i działania, które zapewnią odpowiednią komunikację z otoczeniem,

– koordynujemy i dbamy o spójną politykę informacyjną w wewnątrz i na zewnątrz firmy,

– prowadzimy relacje z mediami,

– wspieramy firmę w zakresie komunikacji wewnętrznej i eventów pracowniczych.

 

PR produktowy. Klienci kochają marki, którym ufają!

Prowadząc działania z zakresu PR dążymy do prezentowania rzetelnych informacji na temat produktów usług wśród grup docelowych. Budujemy zaufanie do marek poprzez zaistnienie z odpowiednim komunikatem w świadomości konsumentów.

Zajmujemy się całościową komunikacją produktów – od ich wejścia na rynek do zyskania ugruntowanej pozycji rynkowej. Nasze działania skupiają się na analizie najnowszych trendów, badaniu, co tak naprawdę się podoba i w końcu realizacji kreatywnych idei.

Zadzwoń lub napisz do nas:
Tel. 42 307 30 35
e-mail: biuro@comunicativo.pl

Zobacz koniecznie

Nowoczesny rolnik szuka marketingowca, a nie żony

„Zaspokajać potrzeby, czerpać zyski” głosi najkrótsza definicja marketingu. Doskonale zdają sobie z tego sprawę zarządzający w […]

Marketing

Szanuj, a nie spamuj – o budowaniu relacji z mediami

Budowanie relacji to zadanie, które wymaga zaangażowania, czasu oraz systematyczności. Kontakt z dziennikarzami jest dla specjalisty […]

Relacje z mediami

Employer branding – sztuka przyciągania najlepszych pracowników

Rynek pracownika, nieskuteczne rekrutacje, stałe rotacje w zespole… Czy Twoja firma również boryka się z problemami […]

employer branding

Łódź Kreuje © Comunicativo 2015, Wszelkie prawa zastrzeżone