Relacje z mediami

Relacje z mediami są podstawowym narzędziem public relations, kontakty są kluczowym filarem dla konstrukcji stałej relacji z mediami. Jednak ich prowadzenie wymaga znajomości rynku mediów, systematyczności i ciągłej gotowości do współpracy. W imieniu klientów budujemy i utrzymujemy dobre relacje z dziennikarzami. Potrafimy zainteresować ich naszymi informacjami, a także odpowiednio je dostosować do potrzeb konkretnych mediów.

W ramach prowadzenia relacji z mediami szukamy i kreujemy preteksty do komunikacji, co pozwala nam na zacieśnienie więzów, wyrobienie sobie dobrego imienia i utrwalenie kontaktów. Opracowujemy teksty informacji prasowych, inicjujemy spotkania z dziennikarzami, prowadzimy biura prasowe oraz monitoring mediów. Śledzimy trendy i zmiany na rynku mediów, co pozwala nam precyzyjnie planować działania z zakresu relacji z mediami. Stawiamy na etyczną, czystą komunikację z szeroko pojętymi mediami, z której każdy klient będzie zadowolony.

Zobacz koniecznie

Dobra opinia to podstawa

Kiedy prosić klienta o opinię, aby go nie zrazić? Jakie narzędzia pomagają pozyskiwać opinie klientów? Jak […]

Blog firmowy, Content marketing, Marka

Real time marketing, czyli okazja czyni…marketingowca

Wśród wielu rodzajów działań promocyjnych na szczególną uwagę zasługuje real time marketing. Dzięki kreatywności pracowników oraz […]

Marketing, Relacje z mediami

Reklama Wielkanocna inna niż wszystkie

Reklamy tworzone z okazji Świąt często zaskakują oryginalnością i na długo zapadają w pamięć. Wśród wszystkich […]

Blog firmowy, Marketing

Łódź Kreuje © Comunicativo 2015, Wszelkie prawa zastrzeżone