Sprawy publiczne i lobbing

Celem prowadzenia działań z zakresu public affairs jest tworzenie i utrzymywanie korzystnego dla danej organizacji wizerunku, który będzie sprzyjał rozwojowi działalności biznesowej. Lobbing natomiast pomaga prezentować dane stanowisko i budować dla niego forum poparcia, a często jego zadaniem jest wywieranie wpływu na decyzje poszczególnych polityków, instytucji publicznych, władz lokalnych, organizacji pozarządowych, opinii publicznej czy środowiska biznesowego.

Skutecznie docieramy do grup mających istotne znaczenie z punktu prowadzenia działalności biznesowej naszych klientów. W ramach współpracy z tego zakresu oferujemy nawiązywanie relacji z kluczowymi dla danej firmy decydentami, a także pozyskujemy patronów merytorycznych dla akcji i kampanii. W ramach prowadzenia usług public affairs  oferujemy analizę środowiska, w którym działa firma oraz monitorowanie procesów legislacyjnych. Wskazujemy interesariuszy i opracowujemy argumentację. Zajmujemy się budowaniem całościowych kampanii lobbingowych i długofalowych platform poparcie.

Zobacz koniecznie

Dobra opinia to podstawa

Kiedy prosić klienta o opinię, aby go nie zrazić? Jakie narzędzia pomagają pozyskiwać opinie klientów? Jak […]

Blog firmowy, Content marketing, Marka

Real time marketing, czyli okazja czyni…marketingowca

Wśród wielu rodzajów działań promocyjnych na szczególną uwagę zasługuje real time marketing. Dzięki kreatywności pracowników oraz […]

Marketing, Relacje z mediami

Reklama Wielkanocna inna niż wszystkie

Reklamy tworzone z okazji Świąt często zaskakują oryginalnością i na długo zapadają w pamięć. Wśród wszystkich […]

Blog firmowy, Marketing

Łódź Kreuje © Comunicativo 2015, Wszelkie prawa zastrzeżone