Strategia PR

Strategia PR z kierunkiem na sukces!

Przemyślana i dobrze zaplanowana strategia PR jest pewnego rodzaju kompasem, który wskazuje nam odpowiednie kierunki działań komunikacyjnych. Dlatego rozpoczynając współpracę z nowym klientem, opracowując strategię public relations przystępujemy do dokładnej analizy, a następnie opracowujemy zbiór celów, które wspólnie chcemy osiągnąć i wytycznych, dzięki którym zostaną one zrealizowane.

Przystępując do pracy nad strategią:

– przeprowadzamy audyt komunikacyjny oraz analizę SWOT,
– sprawdzamy zastany wizerunek marki,
– przygotowujemy strategię na bazie celów postawionych marce.

Potrzebujesz strategii PR? Skontaktuj się z nami i sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić.

 

Zobacz koniecznie

Szanuj, a nie spamu – o budowaniu relacji z mediami

Budowanie relacji to zadanie, które wymaga zaangażowania, czasu oraz systematyczności. Kontakt z dziennikarzami jest dla specjalisty […]

Relacje z mediami

Employer branding – sztuka przyciągania najlepszych pracowników

Rynek pracownika, nieskuteczne rekrutacje, stałe rotacje w zespole… Czy Twoja firma również boryka się z problemami […]

employer branding

Prowadzenie fanpage firmy na Facebooku – co musisz wiedzieć?

Social media są wszechobecne w naszym codziennym życiu. Używamy ich do porozumiewania się z otoczeniem, ale […]

social media

Łódź Kreuje © Comunicativo 2015, Wszelkie prawa zastrzeżone