Strategie PR

Opracowanie strategii public relations jest pierwszym i najważniejszym etapem działań komunikacyjnych zmierzających do budowania reputacji marki, to swoiste fundamenty jakichkolwiek działań marketingowych. Tylko dzięki dobrze przygotowanemu planowi aktywności PR, który powstaje na bazie dogłębnej analizy, można odpowiednio nagłośnić dany temat i zbudować dla niego forum poparcia, a tym samym zapewnić pożądany sukces nadawcy komunikatu.

Przemyślana i dobrze zaplanowana strategia public relations jest pewnego rodzaju kompasem, który wskazuje nam odpowiednie kierunki działań komunikacyjnych. Dlatego rozpoczynając współpracę z nowym klientem, przystępujemy do dokładnej analizy, a następnie opracowujemy zbiór celów, które wspólnie chcemy osiągnąć i wytycznych, dzięki którym zostaną one zrealizowane. Strategia jest jak rysunek. Najpierw koncept, potem ołówek, szkic i dopiero wdrożenie, czyli samo rysowanie i tak wygląda nasz plan działania. Nie skupiamy się na samym wykonaniu naszej pracy, najpierw przygotowujemy podłoże i sprawdzamy, do jakich ludzi i w jaki sposób należy dotrzeć, jaką cząstkę wyobraźni ludzkiej chcemy pobudzić i jakie emocje będą nam sprzymierzeńcami wśród klientów.

Zobacz koniecznie

Real time marketing, czyli okazja czyni…marketingowca

Wśród wielu rodzajów działań promocyjnych na szczególną uwagę zasługuje real time marketing. Dzięki kreatywności pracowników oraz […]

Marketing, Relacje z mediami

Reklama Wielkanocna inna niż wszystkie

Reklamy tworzone z okazji Świąt często zaskakują oryginalnością i na długo zapadają w pamięć. Wśród wszystkich […]

Blog firmowy, Marketing

Web Web Webinarium – skuteczny sposób budowania wizerunku

Wiedza, doświadczenie, umiejętność i chęć dzielenia się wiedzą – tylko tyle i aż tyle potrzeba, aby […]

Blog firmowy, Content marketing, Marketing, Public relations

Łódź Kreuje © Comunicativo 2015, Wszelkie prawa zastrzeżone