Asystent ds. PR

Informacja prasowa, follow up, research… nie mają przed Tobą tajemnic? Jeśli tak, to zapraszamy do pracy do naszej agencji.

Masz minimum roczne doświadczenie w pracy w obszarze PR i marketingu. Jesteś pewny, że chcesz swoją zawodową przyszłość związać właśnie z tą dziedziną, a do tego potrafisz dobrze pisać, masz wykształcenie wyższe lub jesteś na ostatnim roku studiów, umiesz zarządzać swoim czasem pracy, a przy tym masz doświadczenie w pisaniu tekstów na potrzeby mediów i Internetu oraz w pracy z mediami tradycyjnymi i społecznościowymi, to zapraszamy Cię do pracy.

U nas możesz liczyć na pracę przy ciekawych projektach oraz możliwość ciągłego rozwoju zawodowego.

Osoby zainteresowane pracą w agencji Comunicativo prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych (CV i list motywacyjny) na adres: biuro@comunicativo.pl z dopiskiem w tytule maila: Asystent ds. PR.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
Wysyłając niniejszą ofertę pracy, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Comunicativo Katarzyna Frankowska moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez firmę Comunicativo Katarzyna Frankowska moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Zostałem poinformowany przysługujących mi prawach m.in. dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, jak również wyrażenia sprzeciwu na przetwarzanie dotyczących mnie danych.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Administratorem danych jest firma Comunicativo PR & Content Marketing. Dane zbierane są wyłącznie dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

 

Zobacz koniecznie

Nowoczesny rolnik szuka marketingowca, a nie żony

„Zaspokajać potrzeby, czerpać zyski” głosi najkrótsza definicja marketingu. Doskonale zdają sobie z tego sprawę zarządzający w […]

Marketing

Szanuj, a nie spamuj – o budowaniu relacji z mediami

Budowanie relacji to zadanie, które wymaga zaangażowania, czasu oraz systematyczności. Kontakt z dziennikarzami jest dla specjalisty […]

Relacje z mediami

Employer branding – sztuka przyciągania najlepszych pracowników

Rynek pracownika, nieskuteczne rekrutacje, stałe rotacje w zespole… Czy Twoja firma również boryka się z problemami […]

employer branding

Łódź Kreuje © Comunicativo 2015, Wszelkie prawa zastrzeżone