Komu komunikacja jest potrzebna?

Jedną z nieodzownych części biznesu jest budowanie relacji. Tworząc firmę, bez względu na to, w jakim sektorze działa i czym się zajmuje, wchodzimy w relacje z ludźmi – pracownikami, dostawcami rozwiązań, zewnętrznymi wykonawcami usług, klientami i kontrahentami. Dlatego warto prowadzić przemyślaną i zaplanowaną komunikację, bowiem wspiera ona proces budowania relacji, dobrej reputacji i przewagi konkurencyjnej firmy.

Dlaczego? Chętniej, bowiem słuchamy firm, które w ciekawy sposób opowiadają o sobie, swoich produktach i usługach. Chętniej również sięgamy po ofertę przedsiębiorstw, które ciągle nam o sobie przypominają i również nas słuchają. Public relations wspiera proces budowania relacji w oparciu o zaplanowaną komunikację ze wszystkim grupami.

Dobierzemy działania dostosowane do Twoich potrzeb.

Skontaktuj się z nami: biuro@comunicativo.pl 606 221 784

Zobacz koniecznie

Czy każda firma powinna być w social media?

Media nazywane są czwartą władzą. Jednak, w dobie wszechobecnego Internetu, dynamika rozwoju mediów przypomina galopującego wierzchowca, […]

Blog firmowy, Marketing, social media

Nowoczesny rolnik szuka marketingowca, a nie żony

„Zaspokajać potrzeby, czerpać zyski” głosi najkrótsza definicja marketingu. Doskonale zdają sobie z tego sprawę zarządzający w […]

Marketing

Szanuj, a nie spamuj – o budowaniu relacji z mediami

Budowanie relacji to zadanie, które wymaga zaangażowania, czasu oraz systematyczności. Kontakt z dziennikarzami jest dla specjalisty […]

Relacje z mediami

Łódź Kreuje © Comunicativo 2015, Wszelkie prawa zastrzeżone