Jak odnieść sukces w PR?

Zastanawiasz się, dlaczego dziennikarze nie wykorzystują Twoich informacji? Tyle ich wysłałeś do mediów w tym miesiącu. Pisałeś o wszystkim, co dzieje się w Twojej firmie i nic. Codziennie zaglądasz do Internetu, monitorujesz media, dzwonisz do dziennikarzy, wysyłasz powtórnie e-maile i nadal nic.

Niestety, nic się nie wydarzy, jeśli będziesz mówił o wszystkim, a tak naprawdę o niczym. Dziennikarze dostają dziesiątki informacji dziennie. Tylko część z nich jest dla nich interesująca – naprawdę tylko część.

Gdzie popełniasz błąd? Już na samym początku. Przygotowując kolejnego newsa dla mediów, zadałeś sobie kiedykolwiek pytanie – czy to jest rzeczywiście interesująca informacja dla dziennikarza i jego czytelników, widzów, słuchaczy? Może ten news nie zasługuje na szeroką dystrybucję, wystarczy, że zostanie wysłany w formie wewnętrznego komunikatu do pracowników Twojej organizacji i ewentualnie do partnerów biznesowych.

Zatem jak skutecznie komunikować się z mediami? Jako agencja PR mamy w tym szerokie dośwaidczenie – znamy media i dziennikarzy. Dla wszystkich, którzy szukają drogi do sukcesu w relacjach z mediami i PR podpowiadamy poniżej – jak odnieść sukces w PR. Tym razem w formie infografiki.

infografika_V5

Dobierzemy działania dostosowane do Twoich potrzeb.

Skontaktuj się z nami: biuro@comunicativo.pl 606 221 784

Zobacz koniecznie

Klienci chcą marek z wartościami. Komunikuj je!

„Trzeba wejść w biznes i w nim po prostu być” – te czasy już minęły… Współczesne […]

Blog firmowy, Marka, Marketing, Public relations

Influencer marketing dobrze zmierzony

Wpływowy, znany i (nie) zawsze przez wszystkich lubiany, a do tego chętnie wyrażający swoje opinie na […]

Blog firmowy, Digital marketing, Influencer marketing

Dobry PR, to kompleksowy PR

Obszar działań public relations jest często utożsamiany wyłącznie z media relations bądź pisaniem tekstów np. do […]

Content marketing, Public relations

Łódź Kreuje © Comunicativo 2015, Wszelkie prawa zastrzeżone