Relacje z mediami

Doskonale wiemy, jakie tematy interesują media!

Relacje z mediami są podstawowym narzędziem public relations, jednak ich prowadzenie wymaga znajomości rynku mediów, systematyczności i ciągłej gotowości do współpracy. W imieniu Klientów budujemy i utrzymujemy dobre relacje z dziennikarzami. Potrafimy zainteresować ich naszymi informacjami, a także dostosować je do potrzeb konkretnych wydawców.

W ramach prowadzenia relacji z mediami:
  • kreujemy tematy do komunikacji;
  • opracowujemy teksty informacji prasowych, artykułów i materiałów dla mediów,
  • przygotowujemy press-kit,
  • inicjujemy spotkania z dziennikarzami,
  • prowadzimy biura prasowe,
  • organizujemy konferencje i spotkania prasowe,
  • monitorujemy media.

Śledzimy trendy i zmiany na rynku mediów, co pozwala nam precyzyjnie planować działania z zakresu relacji z mediami. Stawiamy na etyczną, czystą komunikację z szeroko pojętymi mediami, z której każdy Klient będzie zadowolony.

Chcesz, aby Twoja firma była obecna w mediach?

Skontaktuj się z nami i sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić.

Zobacz koniecznie

Nowoczesny rolnik szuka marketingowca, a nie żony

„Zaspokajać potrzeby, czerpać zyski” głosi najkrótsza definicja marketingu. Doskonale zdają sobie z tego sprawę zarządzający w […]

Marketing

Szanuj, a nie spamuj – o budowaniu relacji z mediami

Budowanie relacji to zadanie, które wymaga zaangażowania, czasu oraz systematyczności. Kontakt z dziennikarzami jest dla specjalisty […]

Relacje z mediami

Employer branding – sztuka przyciągania najlepszych pracowników

Rynek pracownika, nieskuteczne rekrutacje, stałe rotacje w zespole… Czy Twoja firma również boryka się z problemami […]

employer branding

Łódź Kreuje © Comunicativo 2015, Wszelkie prawa zastrzeżone