Strategia PR

Strategia PR z kierunkiem na sukces!

Przemyślana i dobrze zaplanowana strategia PR jest pewnego rodzaju kompasem, który wskazuje nam odpowiednie kierunki działań komunikacyjnych. Dlatego rozpoczynając współpracę z nowym klientem, opracowując strategię public relations przystępujemy do dokładnej analizy, a następnie opracowujemy zbiór celów, które wspólnie chcemy osiągnąć i wytycznych, dzięki którym zostaną one zrealizowane.

 

Przystępując do pracy nad strategią:

– przeprowadzamy audyt komunikacyjny oraz analizę SWOT,
– sprawdzamy zastany wizerunek marki,
– przygotowujemy strategię na bazie celów postawionych marce.

 

Potrzebujesz strategii PR?

Skontaktuj się z nami i sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić.

Zadzwoń lub napisz do nas: tel. 42 307 30 35, e-mail: biuro@comunicativo.pl

Zobacz koniecznie

10 grzechów social media marketingu

„Śpiewać każdy może, trochę lepiej lub trochę gorzej” melodyjnie recytował przed laty Jerzy Stuhr. Jednak w […]

Public relations

Czy każda firma powinna być w social media?

Media nazywane są czwartą władzą. Jednak, w dobie wszechobecnego Internetu, dynamika rozwoju mediów przypomina galopującego wierzchowca, […]

Blog firmowy, Marketing, social media

Nowoczesny rolnik szuka marketingowca, a nie żony

„Zaspokajać potrzeby, czerpać zyski” głosi najkrótsza definicja marketingu. Doskonale zdają sobie z tego sprawę zarządzający w […]

Marketing

Łódź Kreuje © Comunicativo 2015, Wszelkie prawa zastrzeżone