Edukacja klientów w zakresie reklamy typu programmatic i komunikowanie na temat autorskiego rozwiązania tri-table, to główne obszary na których skupimy się pracując dla Społeczności.
Społeczności to sieć reklamowa kierująca ofertę zarówno do domów mediowych, sieci afiliacyjnych oraz klientów indywidualnych, którzy planują realizować szerokie działania w reklamie online. Obecnie Społeczności zrzeszają ponad 450 serwisów internetowych z 28 krajów świata. Firma opracowała własny adserwer „tri-table” – technologię integrującą automatyczną sprzedaż reklam, czyli programmatic ze sprzedażą bezpośrednią. Tri-table opiera się na emisji reklam w trybie eCPM, czyli na podstawie przychodu z tysiąca wyświetleń i integruje 26 platform SSP celem maksymalizacji zysku wydawców. Ponadto tri-table jest autorskim, polskim adserwerem, co powoduje, że nie jest blokowany przez większość wtyczek typu adblock.
Społeczności przewidują, że w ciągu najbliższych lat procentowy udział programmatic w rynku reklamy online przybliży się do poziomu rynku amerykańskiego. W Stanach Zjednoczonych, mekce trendów marketingowych i reklamowych, według prognoz wydatki na reklamę typu programmatic będą stanowić aż około 85% wszystkich budżetów przeznaczanych na reklamę w internecie. W Europie ten segment rynku najprężniej działa w Wielkiej Brytanii oraz Niemczech. W Polsce zainteresowanie programatycznym modelem zakupu jeszcze nie osiąga tak imponujących wyników. Rynek reklamy programmatic bardzo dynamicznie się rozwija, co wynika z jego dużej efektywności..
Dobierzemy działania dostosowane do Twoich potrzeb.
Skontaktuj się z nami: biuro@comunicativo.pl 606 221 784
Media nazywane są czwartą władzą. Jednak, w dobie wszechobecnego Internetu, dynamika rozwoju mediów przypomina galopującego wierzchowca, […]
Chociaż pytanie wydaje się bardzo łatwe, to odpowiedź na nie już taka prosta nie jest. Jeśli […]
Obszar działań public relations jest często utożsamiany wyłącznie z media relations bądź pisaniem tekstów np. do […]