Comunicativo dla sieci reklamowej Społeczności

Sieć reklamowa Społeczności dołączyła do grona naszych klientów w zakresie obsługi public relations i budowania rozpoznawalności marki na rynku polskim.

Edukacja klientów w zakresie reklamy typu programmatic i komunikowanie na temat autorskiego rozwiązania tri-table, to główne obszary na których skupimy się pracując dla Społeczności.

Reklama w sieci serwisów internetowych

Społeczności to sieć reklamowa kierująca ofertę zarówno do domów mediowych, sieci afiliacyjnych oraz klientów indywidualnych, którzy planują realizować szerokie działania w reklamie online. Obecnie Społeczności zrzeszają ponad 450 serwisów internetowych z 28 krajów świata. Firma opracowała własny adserwer „tri-table” – technologię integrującą automatyczną sprzedaż reklam, czyli programmatic ze sprzedażą bezpośrednią. Tri-table opiera się na emisji reklam w trybie eCPM, czyli na podstawie przychodu z tysiąca wyświetleń i integruje 26 platform SSP celem maksymalizacji zysku wydawców. Ponadto tri-table jest autorskim, polskim adserwerem, co powoduje, że nie jest blokowany przez większość wtyczek typu adblock.

Programmatic zmienia układ sił

Społeczności przewidują, że w ciągu najbliższych lat procentowy udział programmatic w rynku reklamy online przybliży się do poziomu rynku amerykańskiego. W Stanach Zjednoczonych, mekce trendów marketingowych i reklamowych, według prognoz wydatki na reklamę typu programmatic będą stanowić aż około 85% wszystkich budżetów przeznaczanych na reklamę w internecie. W Europie ten segment rynku najprężniej działa w Wielkiej Brytanii oraz Niemczech. W Polsce zainteresowanie programatycznym modelem zakupu jeszcze nie osiąga tak imponujących wyników. Rynek reklamy programmatic bardzo dynamicznie się rozwija, co wynika z jego dużej efektywności..

 

 

 

Dobierzemy działania dostosowane do Twoich potrzeb.

Skontaktuj się z nami: biuro@comunicativo.pl 606 221 784

Zobacz koniecznie

Agencja Public Relations – buduje zaufanie i wizerunek, i co jeszcze?

Specjaliści pracujący w obszarze public relations, często spotykają się z pytaniami o swoją pracę i o […]

Blog firmowy, Marketing, Public relations

Dobry PRowiec, czyli jaki?

Każdy może zajmować się PR, ale czy na pewno? Naszym zdaniem nie, bo PRowiec, to wymagający […]

Marketing, Public relations, Relacje z mediami

Czy każda firma powinna być w social media?

Media nazywane są czwartą władzą. Jednak, w dobie wszechobecnego Internetu, dynamika rozwoju mediów przypomina galopującego wierzchowca, […]

Blog firmowy, Marketing, social media

Łódź Kreuje © Comunicativo 2021, Wszelkie prawa zastrzeżone Klauzula RODO Polityka Prywatności