Comunicativo dla sieci reklamowej Społeczności

Sieć reklamowa Społeczności dołączyła do grona naszych klientów w zakresie obsługi public relations i budowania rozpoznawalności marki na rynku polskim.

Edukacja klientów w zakresie reklamy typu programmatic i komunikowanie na temat autorskiego rozwiązania tri-table, to główne obszary na których skupimy się pracując dla Społeczności.

Reklama w sieci serwisów internetowych

Społeczności to sieć reklamowa kierująca ofertę zarówno do domów mediowych, sieci afiliacyjnych oraz klientów indywidualnych, którzy planują realizować szerokie działania w reklamie online. Obecnie Społeczności zrzeszają ponad 450 serwisów internetowych z 28 krajów świata. Firma opracowała własny adserwer „tri-table” – technologię integrującą automatyczną sprzedaż reklam, czyli programmatic ze sprzedażą bezpośrednią. Tri-table opiera się na emisji reklam w trybie eCPM, czyli na podstawie przychodu z tysiąca wyświetleń i integruje 26 platform SSP celem maksymalizacji zysku wydawców. Ponadto tri-table jest autorskim, polskim adserwerem, co powoduje, że nie jest blokowany przez większość wtyczek typu adblock.

Programmatic zmienia układ sił

Społeczności przewidują, że w ciągu najbliższych lat procentowy udział programmatic w rynku reklamy online przybliży się do poziomu rynku amerykańskiego. W Stanach Zjednoczonych, mekce trendów marketingowych i reklamowych, według prognoz wydatki na reklamę typu programmatic będą stanowić aż około 85% wszystkich budżetów przeznaczanych na reklamę w internecie. W Europie ten segment rynku najprężniej działa w Wielkiej Brytanii oraz Niemczech. W Polsce zainteresowanie programatycznym modelem zakupu jeszcze nie osiąga tak imponujących wyników. Rynek reklamy programmatic bardzo dynamicznie się rozwija, co wynika z jego dużej efektywności..

 

 

 

Dobierzemy działania dostosowane do Twoich potrzeb.

Skontaktuj się z nami: biuro@comunicativo.pl 606 221 784

Zobacz koniecznie

Klienci chcą marek z wartościami. Komunikuj je!

„Trzeba wejść w biznes i w nim po prostu być” – te czasy już minęły… Współczesne […]

Blog firmowy, Marka, Marketing, Public relations

Influencer marketing dobrze zmierzony

Wpływowy, znany i (nie) zawsze przez wszystkich lubiany, a do tego chętnie wyrażający swoje opinie na […]

Blog firmowy, Digital marketing, Influencer marketing

Dobry PR, to kompleksowy PR

Obszar działań public relations jest często utożsamiany wyłącznie z media relations bądź pisaniem tekstów np. do […]

Content marketing, Public relations

Łódź Kreuje © Comunicativo 2015, Wszelkie prawa zastrzeżone