Agencja odpowiedzialna będzie za media relations, współpracę z kluczowymi liderami opinii, social media oraz content marketing. Agencja będzie wspierała klienta również w komunikacji na rynkach zagranicznych, w tym na ryku francuskim i włoskim. Ze strony Comunicativo za działania strategiczne odpowiada Katarzyna Frankowska, założycielka i prezes agencji, natomiast działaniami operacyjnymi zajmie się 5 osobowy zespół specjalistów PR i digital marketingu.
Wiedza, doświadczenie, dążenie do perfekcji oraz zrozumienie ewoluujących potrzeb klienta – oto składniki sukcesu, które uplasowały firmę Budvar Centrum na pozycji jednego z najnowocześniejszych, polskich producentów stolarki okiennej. Polskie, doskonałe okna są doceniane przez odbiorców na całym świecie, a satysfakcja i lojalność klientów pozwalają zwiększać produkcję, unowocześniać technologię i rozwijać fabrykę Budvar Centrum.
Firma podkreśla fakt, że została założona w 1992 r. w Zduńskiej Woli i wciąż w tym samym miejscu prowadzi zakład produkcyjny. Sprzedaż jest realizowana przez sieć 550 biur handlowych na całym świecie, w tym 162 punktów sprzedaży w Polsce (salony i partnerzy handlowi). Początek marki Budvar Centrum wyznaczyła mała firma, założona przez Marka Trzcińskiego, zajmująca się sprzedażą okien PVC od 1992 r. Oferta marki wraz z upływem lat wciąż odzwierciedla zmieniające się trendy w budownictwie i wzbudza zainteresowanie klientów. Uważna obserwacja potrzeb i stylu życia odbiorców, pozwoliła na wprowadzenie do sprzedaży okien z PVC niezawierających ołowiu, okien aluminiowych oraz nowoczesnych okien drewnianych. Dziś Budvar Centrum współtworzy ponad 400 pracowników, głównie mieszkańców Zduńskiej Woli. Zespół zajmuje się produkcją, dystrybucją oraz promocją produktów marki. Firma znajduje się na terenie zautomatyzowanego parku maszynowego, którego powierzchnia wynosi 30 000 m2. Budvar Centrum posiada także nowoczesną flotę, pozwalającą na sprawną dystrybucję okien, których fabryka może wyprodukować aż 1400 dziennie.
Dobierzemy działania dostosowane do Twoich potrzeb.
Skontaktuj się z nami: biuro@comunicativo.pl 606 221 784
Media nazywane są czwartą władzą. Jednak, w dobie wszechobecnego Internetu, dynamika rozwoju mediów przypomina galopującego wierzchowca, […]
Chociaż pytanie wydaje się bardzo łatwe, to odpowiedź na nie już taka prosta nie jest. Jeśli […]
Obszar działań public relations jest często utożsamiany wyłącznie z media relations bądź pisaniem tekstów np. do […]