Obchodzące jubileusz 25 – lecia Salve, postawiło w tym roku na umocnienie pozycji lidera na rynku usług medycznych w Łodzi. Firmę wspierać będzie w tym agencja Comunicativo PR & Content Marketing. Agencja została wybrana w drodze konkursu ofert. W ramach współpracy agencja odpowiada za kreowanie całościowej komunikacji marki z wykorzystaniem różnych kanałów.
Komunikacja marek medycznych, to przede wszystkim działanie według zaplanowanej strategii, która wymaga uwzględnienia wszystkich grup otoczenia.
Jednak w marketingu medycznym skierowanym do najbardziej wrażliwej grupy, czyli pacjentów, należy postawić na dyplomację, precyzję i otwartą komunikację. Pracując dla Salve Przychodnie i Prywatnego Szpitala postawiliśmy sobie za cel zbudowanie wizerunku nowoczesnej placówki medycznej, otwartej na dialog z pacjentami.
Dobierzemy działania dostosowane do Twoich potrzeb.
Skontaktuj się z nami: biuro@comunicativo.pl 606 221 784
Media nazywane są czwartą władzą. Jednak, w dobie wszechobecnego Internetu, dynamika rozwoju mediów przypomina galopującego wierzchowca, […]
Chociaż pytanie wydaje się bardzo łatwe, to odpowiedź na nie już taka prosta nie jest. Jeśli […]
Obszar działań public relations jest często utożsamiany wyłącznie z media relations bądź pisaniem tekstów np. do […]