Kreujemy wizerunek Salve Przychodnie

Salve Przychodnie, jedna z największych sieci prywatnych przychodni specjalistycznych w Łodzi, posiadająca również własny szpital, powierzyła komunikację marki firmie Comunicativo PR & Content Marketing.

Obchodzące jubileusz 25 – lecia Salve, postawiło w tym roku na umocnienie pozycji lidera na rynku usług medycznych w Łodzi. Firmę wspierać będzie w tym agencja Comunicativo PR & Content Marketing. Agencja została wybrana w drodze konkursu ofert. W ramach współpracy agencja odpowiada za kreowanie całościowej komunikacji marki z wykorzystaniem różnych kanałów.

Komunikacja marek medycznych, to przede wszystkim działanie według zaplanowanej strategii, która wymaga uwzględnienia wszystkich grup otoczenia.

Jednak w marketingu medycznym skierowanym do najbardziej wrażliwej grupy, czyli pacjentów, należy postawić na dyplomację, precyzję i otwartą komunikację. Pracując dla Salve Przychodnie i Prywatnego Szpitala postawiliśmy sobie za cel zbudowanie wizerunku nowoczesnej placówki medycznej, otwartej na dialog z pacjentami.

Dobierzemy działania dostosowane do Twoich potrzeb.

Skontaktuj się z nami: biuro@comunicativo.pl 606 221 784

Zobacz koniecznie

Klienci chcą marek z wartościami. Komunikuj je!

„Trzeba wejść w biznes i w nim po prostu być” – te czasy już minęły… Współczesne […]

Blog firmowy, Marka, Marketing, Public relations

Influencer marketing dobrze zmierzony

Wpływowy, znany i (nie) zawsze przez wszystkich lubiany, a do tego chętnie wyrażający swoje opinie na […]

Blog firmowy, Digital marketing, Influencer marketing

Dobry PR, to kompleksowy PR

Obszar działań public relations jest często utożsamiany wyłącznie z media relations bądź pisaniem tekstów np. do […]

Content marketing, Public relations

Łódź Kreuje © Comunicativo 2015, Wszelkie prawa zastrzeżone