Kreujemy wizerunek Salve Przychodnie

Salve Przychodnie, jedna z największych sieci prywatnych przychodni specjalistycznych w Łodzi, posiadająca również własny szpital, powierzyła komunikację marki firmie Comunicativo PR & Content Marketing.

Obchodzące jubileusz 25 – lecia Salve, postawiło w tym roku na umocnienie pozycji lidera na rynku usług medycznych w Łodzi. Firmę wspierać będzie w tym agencja Comunicativo PR & Content Marketing. Agencja została wybrana w drodze konkursu ofert. W ramach współpracy agencja odpowiada za kreowanie całościowej komunikacji marki z wykorzystaniem różnych kanałów.

Komunikacja marek medycznych, to przede wszystkim działanie według zaplanowanej strategii, która wymaga uwzględnienia wszystkich grup otoczenia.

Jednak w marketingu medycznym skierowanym do najbardziej wrażliwej grupy, czyli pacjentów, należy postawić na dyplomację, precyzję i otwartą komunikację. Pracując dla Salve Przychodnie i Prywatnego Szpitala postawiliśmy sobie za cel zbudowanie wizerunku nowoczesnej placówki medycznej, otwartej na dialog z pacjentami.

Dobierzemy działania dostosowane do Twoich potrzeb.

Skontaktuj się z nami: biuro@comunicativo.pl 606 221 784

Zobacz koniecznie

Agencja Public Relations – buduje zaufanie i wizerunek, i co jeszcze?

Specjaliści pracujący w obszarze public relations, często spotykają się z pytaniami o swoją pracę i o […]

Blog firmowy, Marketing, Public relations

Dobry PRowiec, czyli jaki?

Każdy może zajmować się PR, ale czy na pewno? Naszym zdaniem nie, bo PRowiec, to wymagający […]

Marketing, Public relations, Relacje z mediami

Czy każda firma powinna być w social media?

Media nazywane są czwartą władzą. Jednak, w dobie wszechobecnego Internetu, dynamika rozwoju mediów przypomina galopującego wierzchowca, […]

Blog firmowy, Marketing, social media

Łódź Kreuje © Comunicativo 2021, Wszelkie prawa zastrzeżone Klauzula RODO Polityka Prywatności