Salve dla kobiet

Wiosna i lato upłynęły nam na organizacji wydarzeń dla naszego klienta sieci przychodni Salve. Realizując strategiczny cel edukacji prozdrowotnej Salve,  zwróciliśmy się z komunikacją do kobiet.

Baby Time

Udział w targach, to zawsze okazja do spotkania się i wymienienia doświadczeń, zwłaszcza gdy tematyka dotyczy dzieci.

Łap za biust

Profilaktyka raka piersi, to dla Salve jeden z kluczowych tematów zdrowotnych. Jednostka medyczna włącza się chętnie w nagłaśnianie tematu. Nie inaczej było i tym razem. Salve zostało partnerem akcji Gazety Wyborczej „Łap za biust”.

Dobierzemy działania dostosowane do Twoich potrzeb.

Skontaktuj się z nami: biuro@comunicativo.pl 606 221 784

Zobacz koniecznie

Agencja Public Relations – buduje zaufanie i wizerunek, i co jeszcze?

Specjaliści pracujący w obszarze public relations, często spotykają się z pytaniami o swoją pracę i o […]

Blog firmowy, Marketing, Public relations

Dobry PRowiec, czyli jaki?

Każdy może zajmować się PR, ale czy na pewno? Naszym zdaniem nie, bo PRowiec, to wymagający […]

Marketing, Public relations, Relacje z mediami

Czy każda firma powinna być w social media?

Media nazywane są czwartą władzą. Jednak, w dobie wszechobecnego Internetu, dynamika rozwoju mediów przypomina galopującego wierzchowca, […]

Blog firmowy, Marketing, social media

Łódź Kreuje © Comunicativo 2021, Wszelkie prawa zastrzeżone Klauzula RODO Polityka Prywatności