Salve dla kobiet

Wiosna i lato upłynęły nam na organizacji wydarzeń dla naszego klienta sieci przychodni Salve. Realizując strategiczny cel edukacji prozdrowotnej Salve,  zwróciliśmy się z komunikacją do kobiet.

Baby Time

Udział w targach, to zawsze okazja do spotkania się i wymienienia doświadczeń, zwłaszcza gdy tematyka dotyczy dzieci.

Łap za biust

Profilaktyka raka piersi, to dla Salve jeden z kluczowych tematów zdrowotnych. Jednostka medyczna włącza się chętnie w nagłaśnianie tematu. Nie inaczej było i tym razem. Salve zostało partnerem akcji Gazety Wyborczej “Łap za biust”.

Dobierzemy działania dostosowane do Twoich potrzeb.

Skontaktuj się z nami: biuro@comunicativo.pl 606 221 784

Zobacz koniecznie

Dlaczego warto prowadzić marketing w internecie?

Digital marketing, e-marketing, marketing online, marketing w sieci – określeń dla działań promocyjnych w internecie jest […]

Content marketing, Digital marketing, Marketing

Branża fotowoltaiczna przeżywa boom i chce leadów!

Firmy z branży fotowoltaicznej prężnie się rozwijają i coraz odważniej sięgają po narzędzia digital marketingu. Choć […]

Marketing, social media

Czy każda firma powinna być w social media?

Media nazywane są czwartą władzą. Jednak, w dobie wszechobecnego Internetu, dynamika rozwoju mediów przypomina galopującego wierzchowca, […]

Blog firmowy, Marketing, social media

Łódź Kreuje © Comunicativo 2015, Wszelkie prawa zastrzeżone