Wiosna i lato upłynęły nam na organizacji wydarzeń dla naszego klienta sieci przychodni Salve. Realizując strategiczny cel edukacji prozdrowotnej Salve, zwróciliśmy się z komunikacją do kobiet.
Udział w targach, to zawsze okazja do spotkania się i wymienienia doświadczeń, zwłaszcza gdy tematyka dotyczy dzieci.
Profilaktyka raka piersi, to dla Salve jeden z kluczowych tematów zdrowotnych. Jednostka medyczna włącza się chętnie w nagłaśnianie tematu. Nie inaczej było i tym razem. Salve zostało partnerem akcji Gazety Wyborczej „Łap za biust”.
Dobierzemy działania dostosowane do Twoich potrzeb.
Skontaktuj się z nami: biuro@comunicativo.pl 606 221 784
Media nazywane są czwartą władzą. Jednak, w dobie wszechobecnego Internetu, dynamika rozwoju mediów przypomina galopującego wierzchowca, […]
Chociaż pytanie wydaje się bardzo łatwe, to odpowiedź na nie już taka prosta nie jest. Jeśli […]
Obszar działań public relations jest często utożsamiany wyłącznie z media relations bądź pisaniem tekstów np. do […]