Salve dla kobiet

Wiosna i lato upłynęły nam na organizacji wydarzeń dla naszego klienta sieci przychodni Salve. Realizując strategiczny cel edukacji prozdrowotnej Salve,  zwróciliśmy się z komunikacją do kobiet.

Baby Time

Udział w targach, to zawsze okazja do spotkania się i wymienienia doświadczeń, zwłaszcza gdy tematyka dotyczy dzieci.

Łap za biust

Profilaktyka raka piersi, to dla Salve jeden z kluczowych tematów zdrowotnych. Jednostka medyczna włącza się chętnie w nagłaśnianie tematu. Nie inaczej było i tym razem. Salve zostało partnerem akcji Gazety Wyborczej „Łap za biust”.

Dobierzemy działania dostosowane do Twoich potrzeb.

Skontaktuj się z nami: biuro@comunicativo.pl 606 221 784

Zobacz koniecznie

Klienci chcą marek z wartościami. Komunikuj je!

„Trzeba wejść w biznes i w nim po prostu być” – te czasy już minęły… Współczesne […]

Blog firmowy, Marka, Marketing, Public relations

Influencer marketing dobrze zmierzony

Wpływowy, znany i (nie) zawsze przez wszystkich lubiany, a do tego chętnie wyrażający swoje opinie na […]

Blog firmowy, Digital marketing, Influencer marketing

Dobry PR, to kompleksowy PR

Obszar działań public relations jest często utożsamiany wyłącznie z media relations bądź pisaniem tekstów np. do […]

Content marketing, Public relations

Łódź Kreuje © Comunicativo 2015, Wszelkie prawa zastrzeżone